فتحی: جاده‌های سنندج و دیواندره به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند

سرویس کردستان - نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد و گفت: بابت کم کاری مدیران از مردم عذرخواهی می کنم چرا که سال‌هاست علیرغم تکرار ناخوشایند این اتفاقات، تلاش مثمرثمری برای بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای استان صورت نمی‌گیرد.

به گزارش کرد پرس، محسن فتحی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی نسبت به عدم ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد و گفت: در جایگاهی که بنده به عنوان یک نماینده مردم حضور دارم باید مطالبات و خواسته‌های آنها را مبتنی بر توسعه‌گرایی و اعتلای استان و کشورم فریاد بزنم اما متأسفانه اینجا به تریبونی برای عرض تسلیت به هموطنان و هم استانی‌هایم تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: بنده ضمن ابراز تأسف با داغداران در حادثه تلخ تصادفات منطقه حسین آباد که عزیزان خود را از دست دادند، لازم است بابت کم کاری مدیران از آنها عذرخواهی کنم چرا که سال‌هاست علیرغم تکرار ناخوشایند این اتفاقات تلاش مثمرثمری برای بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای استان صورت نمی گیرد، در واقع جاده‌های حوزه انتخابیه نامی جز جاده‌های مرگ نمی‌تواند داشته باشد لذا باید از مردم عذرخواهی کنم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک بار بابت زنده سوختن 11 نفر از مردم سنندج در اتوبوس تسلیت می گوییم و یک بار بابت کشته شدن مردم مریوان در پرتگاهی نزدیک کامیاران و بار دیگر سوختن دیواندره ای‌ها را تسلیت می‌گوییم و ... انگار تنها مرگ است که عادلانه بین مردم تسلیم می‌شود، این مرگ‌ها خروجی من مسئولی است که به عنوان نماینده یا وزیر یا هر مسئول دیگر به وظایف خود عمل نکردیم.

کد خبر 25126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha