افتتاح طرح ملی «شهر نماز، خانه نماز» در ایلام

سرویس ایلام - همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح ملی شهر نماز، خانه نماز در سالن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام و با حضور مسئولان استانی و مردم فرهنگ دوست برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عمران خودآموز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نماز بین کودکان در هفت استان کشور از جمله ایلام اجرا می شود که در قالب آن برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع نماز در دستور کار قرار دارد.

وی این کارگاه ها را ویژه معلمان ابتدایی و مربیان پرورشی مدارس سراسر استان عنوان کرد و افزود: علاوه بر این در قالب این طرح کارگاه های آموزشی ویژه مادران شاغل دستگاه های اجرایی استان نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با تقدیر از مشارکت دستگاه های مختلف فرهنگی استان در اجرای این طرح تاکید کرد: این فریضه الهی و آسمانی با کمک دستگاه های مختلف فرهنگی می تواند در استان جلوه و جمال بیشتری خواهد داشت.

وی نقش مادران را در احیا فرهنگ نماز بین کودکان مهم دانست و یادآور شد: مادران می توانند کودکان را به عنوان شکوفه های زندگی را بیشتر با نماز آشنا کنند.

خودآموز ابراز امیدواری کرد: با برگزاری کارگاه های آموزشی این طرح نماز بیش از پیش بین کودکان استان احیا شود.

به گزارش کردپرس، در پایان این مراسم نمایشگاه آثار قرآنی در نگارخانه استاد صندوق آبادی افتتاح و از دو کتاب که با موضوع نماز چاپ شده است، "مناجات نامه" تالیف طاهر باباخانی و "مایا و مایسا" نوشته منصور محبی رونمایی و از این نویسندگان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 24614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha