حمله به مواضع داعش در ارتفاعات حمرین

سرویس عراق و اقلیم کردستان - کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد هواپیماهای عراقی امروز یکشنبه 14 بار مواضع تشکیلات تروریستی داعش در ارتفاعات حمرین را بمباران کردند.

به گزارش کرد پرس به نقل از موازین نیوز، هواپیماهای اف 16 و ال 159 نیروی هوایی عراق در راستای پشتیبانی از نیروهای زمینی فرماندهی عملیات دیالی، مواضع تشکیلات تروریستی داعش در ارتفاعات حمرین را بمباران کردند.

کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق در این باره اعلام کرد: نیروهای نظامی عراق، عناصر داعش را در شرایط و مناطق مختلف مورد پیگرد قرار خواهند داد و عملیات پیشگیرانه دیگری براساس اطلاعات نظامی دقیق برای هدف قرار دادن مواضع تروریست ها انجام خواهد گرفت.

از سوی دیگر، بخش اطلاع رسانی حشد شعبی نیز در این باره اعلام کرد: یک نیرو از لشکر 24 حشد، شماری از پناهگاههای عناصر تشکیلات تروریستی داعش در ارتفاعات حمرین را هدف قرار داد.

براساس اعلام رسانه های عراقی، یک نیروی مشترک از فرماندهی عملیات دیالی و محور شمال حشد شعبی امروز یکشنبه عملیات گسترده ای را در منطقه حد فاصل بین جاده کرکوک – بغداد و جاده عین لیلی – قره تپه در ارتفاعات حمرین آغاز کردند.

کد خبر 24132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha