مردم نقطه پایان را بر این سیاست خواهند گذاشت

سرویس ترکیه - صلاح الدین دمیرتاش بار دیگر از نیروهای اجتماعی خواست تا در کنار هم برای برچیده شدن نظام فعلی تلاش کرده و آینده جدیدی را ترسیم کنند.

به گزارش کردپرس، صلاح الدین دمیرتاش رئیس پیشین حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با تأکید بر گرد هم آمدن نیروهای مختلف اجتماعی از آنها خواست تا بدون توجه به اختلافات در کنار یکدیگر برای برچیده شدن نظام فعلی تلاش کرده و مانیفست آینده را بنویسند.

دمیرتاش که در دوران طی محکومیت زندان خود از طریق ارسال نامه با رسانه ها مصاحبه می کند، به پرسش های برنامه «پرانتز باز» پاسخ داد.

دمیرتاش درباره انتخابات آینده ترکیه گفت: «اگر همه نیروهای دموکراسی از جمله احزاب سیاسی، اتحادیه‌های کارگری، بازنشستگان، فعالان محیط‌ زیست، فعالان جنبش‌های زنان و جوانان، گروه‌های مذهبی، و جنبش‌های چپ بتوانند به گونه ای قانونی و برابر بر سر یک میز بنشینند و مانیفست مشترک قرن آینده را اعلام کنند، این گروه به یک جایگزین سیاسی مشخص (برای حزب حاکم) تبدیل خواهد شد و بدبینی و بلاتکلیفی را از بین خواهد برد.»

دمیرتاش در ادامه افزود: «بازار رقابت های انتخاباتی در حال گرم شدن است. روزش که برسد مردم در پای صندوق ها نقطه پایان را بر این سیاست خواهند گذاشت و به این وضعیت پایان خواهند داد. من شک ندارم که اراده و خواست مردم دروازه های تغییر بزرگ را باز خواهد کرد. ما تلاش بیشتری برای آمدن آینده بهتر و زیباتر خواهیم کرد. از سویی برای برچیدن بساط ظلم تلاش می کنیم و از سوی دیگر آینده را می سازیم.»

کد خبر 24098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha