معلمان نقش تعیین کننده ای در مسیر رشد و تربیت دانش آموزان دارند

سرویس کردستان - نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان نقش تعیین کننده ای در مسیر رشد و تربیت دانش آموزان برعهده دارند.

به گزارش کرد پرس، شیوا قاسمی‌پور در مراسم جشن ستارگان شهرستان مریوان گفت: موفقیت کسب شده دانش آموزان باید اولین قدم و هموار کننده برداشتن قدم های بیشتر جهت رسیدن به جایگاهی که بتوان در خدمت مردم بود، باشد.

وی با تاکید بر نقش بی بدیل خانه و مدرسه در سرنوشت دانش آموزان، اظهار کرد: بعد از خانواده و تلاش و دلسوزی والدین در تربیت فرزندان، معلمین که در حقیقت رسالت انبیاء الهی را برعهده دارند نقش تعیین کننده ای در مسیر رشد و تربیت دانش آموزان برعهده دارند و باید قدردان این رسالت با اهمیت بود.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی از شهرستان مریوان افزود: کسب موفقیت بیشتر نیازمند تلاش مضاعف و دوچندان است و باید امیدوارانه و پله به پله راه ترقی و پیشرفت را طی کرد و با اولویت بندی در خواسته ها به خواسته واقعی رسید.

قاسمی پور با بیان اینکه مریوان از گذشته دارای جایگاه ویژه و خواستگاه ادیبان، شاعران، هنرمندان و انسان های بزرگ بوده است، ادامه داد: شهرستان مریوان دارای موهبت های ارزشمندی هم چون مرز بین المللی باشماق، طبیعت بکر و مردمان متدین و خونگرم و وجود نیروی انسانی موفق توانمندی است که می شود از این ظرفیت و موهبت خدادادی در جهت توسعه و آبادانی بهره گرفت.

وی از جوانان و نوجوانان خواست تا از استعداد و توانایی خود در جهت خدمت به مردم استفاده کنند و خدمت به مردم قطعا رضایت خداوند را هم در پی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با پیگیری های انجام شده ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 3 مدرسه در سطح شهر مریوان اختصاص یافت.

قاسمی پور یادآور شد: امیدواریم با تخصیص این اعتبار و هزینه کرد آن و مهمتر از آن پیگیری و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان بخشی از مشکلات مربوط به کمبود سرانه آموزشی در شهر مریوان رفع و برطرف شود.

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار برای اتمام سه پروژه بزرگ شهر مریوان شامل مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک بهاران، مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک هه وراز و هنرستان جدید مائده است، ضمن اینکه تکمیل و اتمام مدرسه ۹ کلاسه شهید کیوان نصیری از طریق ستاد ملی بازآفرینی شهری کشور پیگیری می شود.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در ۲ ساله گذشته ۳۸ پروژه مهم آموزشی در سطح شهرستان های مریوان و سروآباد فعال شده است که این مهم نقطه عطفی در بهبود و افزایش سرانه فضای آموزشی این شهرستان ها است.

کد خبر 24018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha