روحانیون همواره مرجع و مأمن مردم هستند/مدیران باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بدانند

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: روحانیون و علما از گذشته تا به حال مرجع و مأمن و گره‌گشای مشکلات مردم بوده‌اند.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با امام جمعه و شورای افتای شهرستان بانه در سفر یک روزه به این شهرستان، گفت: امروز توفیق پیدا کردم در اولین سفر رسمی به شهرستان‌ها در خدمت مردم عزیز و غیور بانه باشم.

وی با بیان اينکه آغاز سفر با حضور در مزار شهدا و دیدار با روحانیون شروع شد، افزود: امید دارم در این سفر بتوانیم در جهت خدمت به مردم گام‌های موثر و بلندی برداریم.

استاندار کردستان اظهار کرد: روحانیون همیشه و در همه حال مرجع و مأمن و گره گشای مشکلات مردم بوده‌اند و مدیران هم باید از فرصت خدمت بهره ببرند و برای رفاه مردم قدم بردارند.

زارعی کوشا اولویت‌های سفر به شهرستان بانه را بررسی مسئله آب شرب بانه و منطقه آزاد و ویژه عنوان کرد و ادامه داد: اعتقاد دارم به ثمر نشستن منطقه آزاد و ویژه می‌تواند اقتصاد استان را متحول کند و بنا داریم با اتکا به نگاه مثبت رئیس جمهور و وزیر کشور این اقدامات در موعد مناسب به نتیجه برسند.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص شهدای روحانی، یادآور شد: مسئولیت‌ها وقتی مبارک است که بتوانیم در راه خدمت به مردم کار کنیم.

ماموستای عبدالرحمن خدایی امام جمعه بانه با ابراز خرسندی از حضور استاندار کردستان در شهرستان بانه، بیان کرد: ماموستایان و روحانیون بانه معتقد به نظام اسلامی و همواره یار و همراه انقلاب هستند و امیدوارم مشکلات شهرستان یکی پس از دیگری با کار و تلاش مرتفع شود.

ماموستا عباسی امام جمعه بوالحسن نیز با بیان اینکه حضور استاندار کردستان برای حل مشکلات شهرستان بانه ارزشمند و حائز اهمیت است، گفت: مردم شهرستان بانه مردمانی متدین و نماد وحدت و همدلی هستند و این مردم در دوره‌های مختلف و در جنگ تحمیلی و در انتخابات گوناگون مشارکت گسترده و همه جانبه داشته‌‌اند.

وی به بیان پاره ای از مشکلات مردم شهرستان پرداخت و افزود: ۶۰ درصد مردم بانه و روستا نشینان کم درآمد هستند و چون زندگی مردم از مرز تامین می‌شود امیدوارم در سفر رئیس جمهور با بازگشایی مرز موافقت شود تا مردم بتوانند معیشت خود را تامین کنند.

ماموستا صالح زاده امام جمعه بوئین نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به استاندار کردستان با بیان اینکه مناطق مرزی و از جمله بانه در دوران جنگ هزینه زیادی متحمل شدند، اظهار کرد: با بسته شدن بازارچه‌های مرزی بسیاری از مشکلات برای جوانان پدید آمده و لذا درخواست داریم نسبت به بازگشایی بازارچه های مرزی اقدام شود.

توجه به موضوع آب شرب، مسائل فرهنگی، اشتغال و سرمایه گذاری و افزایش سرانه فضاهای آموزشی از جمله مسائل و اولویت‌های شهرستان بانه بود که با استاندار کردستان در میان گذاشته شد.

کد خبر 23913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha