منتظر قهرمانی پدیده مسابقات باشید

سرویس کرمانشاه _ طبق شنیده‌ها احتمالا فردا استاندار جدید کرمانشاه پس از گذشت ۴ ماه از آغاز به کار دولت، معرفی می‌شود. عبدالله مرادی مدیر گروه رسانه‌ای میلکان نگاهی متفاوت به این اتفاق و احتمال غافلگیر کننده بودن نتیجه آن کرده است.

خبرگزاری کردپرس _ گویا چهارشنبه قرار است استاندار کرمانشاه توسط هیئت دولت انتخاب شود. از صبح روز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه در گروه و کانال‌های مختلف اسامی گزینه‌های مختلف برای تصدی پست استانداری تکرار می‌شود. هر گروه یا برای تخریب گزینه تیم رقیب یا برای تبلیغ گزینه خودش اقدام به انتشار اخبار می‌کند.

جام حذفی قهرمانان استانداری کرمانشاه هر هفته روزهای شنبه و سه شنبه برگزار می‌شود. با پایان یافتن جلسه هیئت دولت در روزهای یکشنبه و چهارشنبه با حذف گزینه همه تیم‌ها به استراحت می‌پردازند تا یک روز قبل از برگزاری جلسه بعدی هیئت دولت.

حالا که همه استان‌ها مدیران ارشد خود را شناخته‌اند، منتظر می‌مانیم تا ببینیم این هفته از گزینه‌های مطرح در جام حذفی استانداری کرمانشاه، حکم قهرمانی به کسی اهدا می‌شود یا طبق معمول جام‌های حذفی، یک پدیده، الماس حکمرانی را بر انگشتر مدیریت خواهد نشاند.

کد خبر 23339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha