مدرسه متوسطه برای روستاهای دارای شرایط ماهيدشت ساخته می شود

سرویس کرمانشاه _ هوشنگ بازوند گفت: در استان اگر نياز به ساخت مدرسه متوسطه در روستاها طبق دستورالعمل ها وجو داشته باشد این کار انجام شود و در مورد ماهیدشت نیز این بررسی صورت می گیرد.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه امروز در جلسه بررسی و پیگیری علل حادثه تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان در محور هلشی- ماهیدشت كه با حضور کمره ای معاون وزیر آموزش و پرورش، برگزار شد با تسليت اين حادثه ناگوار اظهار کرد: ديروز در بازديدي كه از مجروحان اين حادثه در بيمارستان طالقاني كرمانشاه داشتيم شاهد ارائه خدمات بسيار خوب از سوي كادر درمان بوديم كه از تلاشگران عرصه سلامتي جامعه تقدير و تشكر می کنیم.

وي بيان کرد: اين جلسه به منظور پيگيري يكسري از درخواست هاي والدين مجروحين روز گذشته جهت ساخت مدرسه متوسطه در روستاهاي بخش ماهيدشت تشكيل شده و با جديت تلاش داريم در هر كدام از روستاهاي بخش ماهيدشت بنا به شرايط و متقضيات نیاز به ساخت مدرسه وجود داشته باشد اين كار انجام شود و هرگز در اين مسير كوتاهي نخواهد کرد.

استاندار كرمانشاه بيان کرد: امكان دارد در يك روستا، يك يا دو نفر دانش آموز مقطع متوسط وجود داشته باشد و اين موضوع هر چند با شرايط موجود "با توجه به اينكه براي سه نفر به بالا در دستورالعمل هاي اجرايي تاكيد شده" همخواني نداشته باشد اما به لحاظ اينكه در جهت ايجاد شرايط بهتر براي دانش آموزان باشد از اداره كل نوسازي مدارس و آموزش و پرورش استان خواهيم خواست كه در اين مسير اقدام كنند.

وي با اشاره به اقدامات موثر جمهوري اسلامي ايران براي ايجاد زيرساخت هاي لازم در كشور گفت: بدون ترديد شبكه هاي معاند كه همواره به دنبال مايوس كردن مردم هستند از اين موضوعات دستاويزي براي پيشبرد اهداف شوم خود استفاده مي كنند اما مردم بزرگوار بايد در جريان باشند كه ساخت مدرسه در روستا داراي ضوابط و دستورالمعل هاي خاص خود است اما اگر نياز به ساخت مدرسه اي در هر كدام از روستاهاي استان باشد هرگز دريغ نخواهيم كرد.

مقام عالي استان همچنين با اشاره به راه هاي مناسب روستايي در استان افزود: راه هاي روستايي استان با توجه به شاخص و ميانگين كشوري از وضعيت مناسبي برخوردار هستند هر چند كه اداره كل راهداري استان موظف به برطرف نمودن هر گونه مشكل در اين مسيرها با اجراي برنامه هاي لكه گيري است.

وي همچنين از بخشدار و مسئولين آموزش و پرورش ماهيدشت خواست كه با جديت به موضوع بكارگيري وسيله نقيله مناسب براي جابجايي دانش آموزان و بررسي صلاحيت رانندگان در روستاها نظارت بيشتري داشته باشند.

کد خبر 23005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha