4 میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به مددجویان کردستانی پرداخت شد

سرویس کردستان - مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از پرداخت 4 میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در هشت ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی با حضور در مراسم اهدای ۲۰۰ بسته تحصیلی بانک ملت به دانش آموزان نیازمند مدرسه روستای مالوجه شهریتان قروه, گفت: ارزش ریالی هر یک از این بسته ها ۵۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: بانک ملت امسال ۷۰۰ بسته تحصیلی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان اهدا کرده است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: این نهاد هم اکنون در ۳۵ سرفصل کاری و ۹۵ فعالیت، خدمات خود را به مددجویان تحت پوشش ارائه می دهد.

طوسی ادامه داد: یکی از این سر فصل ها خدمات فرهنگی و کمک به تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نیازمند تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 18 هزار دانش آموز و 2 هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، یادآور شد: در 8 ماهه نخست امسال چهار میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه به این تعداد محصل پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان بیان کرد: قطعا خدمات این نهاد جوابگوی همه نیازهای این دانش آموزان و دانشجویان نیست و در کنار خدمات این نهاد جهت تامین همه نیازهای تحصیلی آنها به کمک و همکاری همه خیران، دستگاه های اجرایی، مسئولان، بانک های عامل و موسسات خیریه نیاز است.

کد خبر 22967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha