تفکر بسیجی کمبودها در حوزه های مختلف را جبران کرده است

سرویس کردستان – جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه آنچه که کشور و نظام را نگه داشته تفکر جهادی و بسیجی است، گفت: تفکر بسیجی کمبود در حوزه های مختلف از جمله حوزه نظامی را هم جبران کرده است.

به گزارش کرد پرس، سردار علیرضا مدنی در رزمایش اقتدار بسیج، گفت: از همه اقشار در میان بسیجیان فعالیت دارند، بسیجی بدون ادعا برای رضای خدا فعالیت می‌کند و آن را نباید به کار سازمانی و نهادی تقلیل داد.

وی با بیان اینکه بسیج کلمه‌ای طیبه پاک، مطهر و پیشبرنده است، افزود: کار بسیج باید در جامعه اثر بگذارد و همه بدانند با وجود محدودیت‌ها عده‌ای برای رضای خدا برای دیگران فعالیت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: در دنیای امروزی حتی مهمترین ابرقدرت به دنبال تقلید از بسیج ایران البته فقط یک جنبه از آن است و تلاش هایی کرد که از جمله ایجاد گروه‌های سلفی تا به خیال خود جبهه‌ای مقابل ایران ایجاد کند اما شکست خورد.

سردار مدنی با تاکید بر اینکه آنچه که کشور و نظام را نگه داشته همین تفکر جهادی و بسیجی است، ادامه داد: تفکر بسیجی کمبودهای مختلف از جمله در حوزه نظامی را هم جبران کرده است.

وی با بیان اینکه مطمئنا بدون تفکر بسیجی و جهادی به این نقطه از توانمندی در انرژی هسته‌ای نمی‌رسیدیم، یادآور شد: با نیت خیر کار کوچکی هم انجام شود مهم بوده و بر پایه تفکر بسیجی است و باید در تمام سطوح در کشور کار جهادی انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه در حوزه انرژی هسته‌ای در میان ۱۰ کشور و موشکی در میان 3 کشور اول جهان هستیم، بیان کرد: دانشمندان ما گمنامانه خدمت می‌کنند و تنها بعد از شهادت شناخته می‌شوند، اینها در کشور خود ماندند و جهادی فعالیت کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان نیز در این رزمایش، گفت: یک هزار و ۵۴۰ گروه جهادی در استان سازماندهی شده که ۲۶۰ گروه جهادی مربوط به سنندج است و ۸۰ گروه تخصصی در میان ‌آنها فعالیت می‌کنند.

علی احمدی اظهار کرد: جهادگران بسیجی در عرصه طرح شهید سلیمانی در پیشگیری و واکسیناسیون فعال هستند که یکی از افتخارات بسیج محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با حضور فعالانه بسیج، موفق به توزیع ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان محروم استان شدیم، افزود: برای یک هزار و ۹ خانواده جهیزیه تامین شد و ۲۰ هزار نفر در بیمارستان صحرایی ویزیت و درمان شدند.

کد خبر 21628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha