اهدای 189  دستگاه لپ تاپ و تبلت به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند ایلامی

سرویس ایلام - در آیینی که با حضور معاون امور فرهنگی موسسه خیریه عترت بوتراب و تعدادی از مدیران استانی در محل اداره کل کمیته امداد استان ایلام برگزار شد تعداد 189 دستگاه لپ تاپ و تبلت به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و مددجوی ایلامی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: از این تعداد لوازم هوشنمند که با همکاری کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه شده اند 109 دستگاه آنها لپ تاپ و 80 دستگاه آنها تبلت است.

وی با عنوان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از 3 هزار دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امداد توزیع شده است گفت: ارزش این اقلام بیش از 115 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: اهدای لوازم تحصیلی هوشمند بین مددجویان استان در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای استان و در قالب کمیته محرومیت زدایی کنگره ی سه هزار شهید استان صورت می گیرد.

طاهری با عنوان اینکه هم اکنون بیش از 10 هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات متنوع کمیته امداد استان برخوردار هستند تصریح کرد: از این تعداد ، 943 دانش آموز و دانشجو از حمایتهای موسسه عترت بوتراب برخوردار هستند و سالیانه خدمات متنوع مالی،فرهنگی و تحصیلی از این موسسه در یافت می کنند.

معاون امور فرهنگی موسسه عترت بوتراب نیز در این آیین گفت: تاکنون در سطح کشور بیش از 1500 دستگاه لپ تاپ و تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان مورد حمایت موسسه بوتراب تهیه شده است که ارزش این اقلام بیش از 14 میلیارد تومان بوده است.

مومنی با عنوان اینکه جامعه مود هدف موسسه بوتراب دانشجویان و دانش آموزان یتیم هستند تصریح کرد: این موسسه برای پیشرفت تحصیلی این افراد برنامه های متنوعی تدارک دیده و در قالب این برنامه ها از آنان حمایت می کند.

وی افزود: موسسه بوتراب علاوه بر خدماتی که بصورت معمول به دانشجویان و دانش آموزان موردحمایت موسسه ارائه می دهد برای افرادی از این قشر که دارای استعدادهای درخشان علمی و تحصیلی هستند نیز برنامه های ویژه حمایتی تدارک دیده است تا این افراد با کمک موسسه بتوانند مدارج بالای علمی را بدست آورند.

کد خبر 21397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha