یکی از عوامل تیراندازی مرگبار ارومیه دستگیر شد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری یکی از متهمان تیراندازی مرگبار در ارومیه خبر داد و گفت: سایر متهمان نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی مشاجره در فضای مجازی و تلفنی بین طرفین درگیری به خاطر اختلافات طایفه ای، در ساعت 1:45 بامداد روز جمعه ٢١ آبان ماه متهمین به درب منزل طرف مشاجره مراجعه و با تیراندازی منجر به فوت یک نفر در محل و مجروح شدن 3 نفر دیگر شده و از محل متواری شدند.

او ادامه داد: ساعاتی بعد یکی از مجروحین به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد.

عتباتی ادامه داد: به محض اطلاع از این حادثه تلخ موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و با اقدامات به موقع قضایی و انتظامی بلافاصله یکی از متهمین اصلی دستگیر و سایر متهمان نیز تحت تعقیب قرار گرفتند که قطعاً در اسرع وقت دستگیر خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: در این درگیری که ناشی از یک اختلاف طایفه ای بود متاسفانه دو نفر از همشهریان به علت مسایل بی ارزش و پیش پا افتاده جان خود را ازدست دادند و خانواده های خود را داغدار کردند در حالیکه شاید به سادگی این موضوع قابل حل بود و این اتفاق ناگوار پیش نمی آمد.

عتباتی ضمن درخواست خویشتن داری از طرفین نزاع و دعوت به آرامش آنها گفت: اقدامات و برخورد قاطع قضایی با مسببین معمول خواهد شد و اجازه بی قانونی را به هیچ وجه به مخلین امنیت مردم نخواهیم داد و دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و هرکسی که آرامش و امنیت مردم را بر هم می زنند برخور قاطع کرده و آنها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

کد خبر 21279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha