ضرورت ایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دهلران

سرویس ایلام - امام جمعه شهرستان دهلران در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: با توجه به اینکه شهرستان دهلران یک شهرستان ویژه و شرکت کارگری متعدد دارد، ایجاد درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان دهلران یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام سید محسن موسوی اظهار کرد: با توجه به بعد مسافت شهرستان دهلران با مرکز استان از مهمترین مطالبات افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، موضوع انجام خدمات کامل دندانپزشکی، چشم پزشکی، سونوگرافی و... است که باید در درمانگاه تامین اجتماعی دهلران مستقر شوند.

وی تامین اجتماعی را یکی از ادارات امین مردم دانست که مراجعین زیادی دارد و گفت: با توجه به اینکه بخش های تابعه شهرستان، محروم و دارای بعد مسافت طولانی تا شهرستان هستند، نیاز است که خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی در بخش ها هم انجام بگیرد.

امام جمعه دهلران تاکید کرد: از ادارات کار و تامین اجتماعی انتظار داریم که جذب نیروهای غیربومی را رصد کنند و به جذب نیروهای بومی در منطقه کمک کنند.

او گفت: مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران با توجه به شرایط سخت اقتصادی، در اولویت و توجه ویژه مسئولان تامین اجتماعی قرار بگیرد.

سهیلا ملکشاهی، مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار کرد: قطعا یکی از موضوعات بسیار مهمی که در دستور کار سازمان قرار دارد توجه به معیشت بازنشستگان است و در این راستا تلاش شده در استان اقدامات از جمله ایجاد کانون بازنشستگان برای پیگیری امور آنها ایجاد شود.

وی در خصوص مشکلات درمانی گفت: مقرر شده با حضور مدیریت درمان استان و تامین اجتماعی هر ماهه در شهرستان های استان و بر اساس نیاز سنجی ها جلساتی برگزار شود تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات افراد تحت بیمه شده و بازنشستگان صورت بگیرد.

کد خبر 20866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha