اولین طرح سرمایه‌گذاری کاملاً خارجی تاریخ کرمانشاه درآستانه تکمیل نهایی

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: اولین پروژه تاریخ کرمانشاه با سرمایه‌گذاری کاملا خارجی در آستانه تکمیل و بهره برداری قرار دارد.

به گزارش کردپرس؛ «هوشنگ بازوند» در بازدید از کارخانه فروآلیاژ منگنز ( متحد شرق آسیا) به عنوان اولین طرح بزرگ سرمایه گذاری خارجی استان گفت: این پروژه عظیم با 10 میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی توسط شرکتی چینی اجرا و هم اکنون با تأمین و تکمیل زیرساخت های لازم در آستانه بهره برداری قرار دارد.

وی افزود: حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال زایی پایدار و رشد اقتصادی منطقه ضرورت دارد و با اجرای این پروژه که صرفه جویی ارزی فراوانی برای کشور در پی دارد، 200 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه پروژه فروسیلیس منیزیم گام بزرگی برای تأمین بخشی از نیازهای کارخانه های فولاد کشور است گفت: بسیاری از زیرساخت های مورد نیاز این شرکت با تلاش های معاونت اقتصادی استانداری، اداره اقتصاد و دارایی استان، سازمان صمت، برق منطقه ای و شرکت توزیع برق فراهم شده است.

عملیات اجرایی پروژه فروآلیاژ و منگنز اسلام‌آبادغرب اواخر سال ۹۸ با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یورویی توسط یک سرمایه گذار چینی آغاز شد که ظرفیت تولید هزار و ۵۰۰ تن در سال و امکان اشتغال زایی 200 نفر به صورت مستقیم و بیش از ۴۰۰ نفر را به صورت غیر مستقیم دارد و هم اکنون در آستانه بهره برداری قرار دارد.

کد خبر 18858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha