هر کسی که در ترکیه سرمایه گذاری کند ضرر نخواهد کرد

سرویس ترکیه - اردوغان از سرمایه گذاران خارجی دعوت کرد تا در پروژه های ترکیه سرمایه گذاری کنند.

به گزارش کردپرس، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با شرکت در مراسم کلنگ‌زنی تاسیسات تولید پلی پروپیلن جِیحان و آغاز به کار پروژه‌های آدانا از سرمایه گذاران خارجی خواست تا در ترکیه سرمایه گذاری کنند.

بر اساس خبر آناتولی، اردوغان در این مراسم از سرمایه گذاران خارجی دعوت کرد تا به ترکیه اعتماد کرده و در آن سرمایه گذاری کنند. او گفت: « از همه سرمایه گذاران در سراسر جهان دعوت می‌کنم تا از فرصت‌ها و امکاناتی که ترکیه به آنها ارائه می‌کند، بهره‌مند شوند. هر کسی که به ترکیه اعتماد و در آن سرمایه گذاری کند، نه تنها پشیمان نخواهد شد بلکه از کسب سود بالا خشنود خواهد شد.»

به گزارش روزنامه جمهوریت یکی از رسانه های نزدیک به اپوزیسیون ترکیه، تعداد زیادی کشتی جنگی، بالگرد، و صدها تن از نیروهای پلیس در آدانا برای مراسم افتتاحیه با حضور اردوغان به حالت آماده باش در آمدند.

تونجای اوزکان نماینده حزب جمهوری خواه خلق (CHP) با انتشار ویدئویی از آمادگی نیروهای نظامی در آدانا از هزینه گزاف برای این مراسم افتتاحیه انتقاد کرد و نوشت: «صدها تن از نیروهای پلیس، 4 بالگرد، سه کشتی، ده ها خودروی محافظ، و ... همه و همه برای خدمت به یک تن در آدانا به صف شده اند.»

کد خبر 18764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha