جسد جوان مهابادی بعد از سه ماه از دریاچه سد بیرون کشیده شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از پیدا شدن یک جسد در سد مهاباد بعد از چهار ماه خبر داد و گفت: تلاش های غواصان تا پیش از آن بی نتیجه مانده بود.

به گزارش خبرنگار کردپرس، رحمان احمدی گفت: در پی تماس‌های مردمی در خصوص پیدا شدن جسد فردی در داخل سد مهاباد، بلافاصله نیروهای سازمان در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: با حضور ماموران آتش‌نشانی جسد بی‌جان یک جوان ٢١ ساله از آب خارج و جسد وی برای تحقیقات بیشتر به مراجع قانونی تحویل داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: اواسط تیر ماه سال جاری جسد مرد جوانی در دریاچه سد این شهرستان پیدا شده بود و تلاش ها برای جست و جوی فرد دیگری که گمان می رفت او هم در سد غرق شده باشد ادامه داشت اما نتیجه ایی حاصل نشده بود.

احمدی گفت: اکنون بعد از چهار ماه جسد نامبرده در سد مهاباد کشف شد، او١٣ تیرماه سال جاری از منزل خارج شده و خانوادە وی اطلاعی از وضعیت وی نداشتند. با توجه به وجود وسایل و البسه این فرد در سواحل سد مهاباد، غواصان آتش‌نشانی مهاباد ٣ بار و در سه زمان متفاوت در محل جا ماندن این وسایل عملیات گشت و غواصی را انجام دادە بودند.

طبق گفته‌های شاهدان محلی این دو مرد جوان برای ماهی گیری به کنار سد مهاباد رفته و بر اثر سهل انگاری در دریاچه غرق شده بودند.

به گزارش کردپرس، با وجود هشدارهای آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی و امور آب مهاباد مبنی بر ممنوعیت شنا، هرساله شاهد غرق شدن تعدادی از شهروندان و مسافران این شهرستان در داخل سد مهاباد هستیم.

کد خبر 18680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha