کردستان در رتبه ۳۳ کشور از لحاظ جرم خیز بودن قرار دارد

سرویس کردستان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در حال حاضر کردستان در رتبه 33 کشور از لحاظ جرم خیز بودن قرار دارد که نشان دهنده امنیت پایدار استان است.

به گزارش کرد پرس، محمدابراهیم زارعی در جلسه برنامه‌ریزی و تدوین فعالیت‌ها و اقدامات متناسب با گرامیداشت هفته ناجا، گفت: در دوران اخیر شیوع ویروس کرونا، نیروی انتظامی تلاش‌های بدون حد و مرزی را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه امنیت در مرزها و شهرها بر عهده ناجا است، بنابراین باید از وقوع جرم برای کاهش هزینه‌ها جلوگیری شود، اظهار کرد: نیروی انتظامی مأمن و ملجأ مردم است و مردم به آنان اطمینان دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه ادارات دولتی تمام همراهی و همکاری خود را با نیروی انتظامی در این هفته داشته باشند، افزود: در نیروی انتظامی ضمن آسیب‌شناسی حوزه‌های مختلف، باید آموزش‌های پایدار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

زارعی با تاکید بر ضرورت آموزش مداوم و پایدار در راستای آگاهی بخشی به جامعه، ادامه داد: باید با آسیب شناسی، میزان اثربخشی آموزش ها را بسنجیم و به یاد داشته باشیم همه ما همیشه نیازمند آموزش های جدید، مرتبط و مناسب هستیم.

وی در ادامه، مردم را عدالت جو، امنیت خواه، قدردان، احترام طلب، تحول خواه و تطبیق گر عنوان کرد و از زحمتکشان نیروی انتظامی خواست این ویژگی ها را به عنوان مطالبه مردم از آنان، مدنظر داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: ناجا ماموریت های مختلفی دارد، از مرز گرفته تا مسائل اجتماعی، فرهنگی و بخشی از هر آنچه که در جامعه وجود دارد، به نیروی انتظامی باز می گردد.

زارعی در این جلسه از کلیه دستگاه های اجرایی و رسانه های استان خواست، با تمام توان در برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته ناجا، پای کار باشند تا نیروی انتظامی به پشتیبانی جامعه دلگرم باشند.

گفتنی است، امسال از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

کد خبر 18287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha