هوشیار زیباری: در این انتخابات تا حد زیادی از تقلب جلوگیری شده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – هوشیار زیباری عضو دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان (پارتی) اعلام کرد مخالفان این حزب می خواهند جایگاه آن را در این انتخابات تضعیف کنند. اما برنامه ریزی این حزب و وجود نظارت بین المللی باعث شده است تا از تقلب جلوگیری شود و "پارتی در این انتخابات نیز برنده باشد."

به گزارش کرد پرس به نقل از خندان، هوشیار زیباری در تبلیغات انتخاباتی این حزب در شهر آمیدی استان دهوک گفت: در این انتخابات، تا حد زیادی از بروز تقلب جلوگیری شده است و مخالفانمان تلاش می کنند جایگاه حزب را تضعیف کنند. اما مردم کردستان، می دانند اگر حزب دمکرات نباشد وضعیت، بدتر خواهد شد.

زیباری همچنین گفت: اگرچه می دانیم که اعضای ارشد حزب درباره برخی از مواضع و اقدامات حزب و دولت اقلیم کردستان انتقاداتی دارند، اما همچنان به حمایت از حزب دمکرات در انتخابات پارلمانی عراق ادامه می دهند و پیش بینی می کنند (پارتی) در این انتخابات نیز برنده خواهد شد.

عضو ارشد حزب دمکرات کردستان تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی حزب دمکرات، نقاط ضعف و قوت خود را در این انتخابات نشان داده است. اما رأی شهروندان در این میان تعیین کننده است و اگر رأی دهندگان در صحنه نباشند هیچ کدام از برنامه های انتخاباتی سودی نخواهند داشت.

کد خبر 17473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha