فوت 181 کردستانی در حوادث رانندگی تنها در 5 ماه /9 نفر غرق شدند

سرویس کردستان – مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: طی 5 ماهه ابتدایی سال جاری در سطح استان 181 نفر بر اثر حوادث رانندگی و 9 نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

بهتاش خانی آباد در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، اظهار کرد: متاسفانه در حوادث رانندگی 5 ماهه امسال 181 نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد 138 نفر مرد و 43 نفر زن بودند.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت شده در مراکز پزشکی قانونی استان کردستان، آمار تلفات حوادث رانندگی 5 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 154 نفر بوده، 17 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان به آمار مراجعه کنندگان به مراکز پزشکی قانونی بر اثر نزاع اشاره کرد و ادامه داد: تعداد مراجعه کنندگان در 5 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

خانی آباد یادآور شد: آمار مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان در 5 ماهه امسال با کاهش 3.9 درصدی نسبت به 5 هزار و 739 نفر مدت مشابه سال قبل به 5 هزار و 513 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان کردستان، از کل مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی در 5 ماهه امسال، 4 هزار و 20 نفر مرد و یک هزار و 493 نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به مرگ 9 نفر براثر غرق شدگی در 5 ماهه گذشته از سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت 9 نفر بر اثر غرق شدگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 15 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 40 درصد کاهش یافته است.

خانی آباد اظهار کرد: بر اساس گزارش مراکز پزشکی قانونی استان کردستان، از 9 نفر فوت شدگان 5 ماهه امسال 8 نفر مرد و یک نفر زن بودند.

کد خبر 17227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha