15 طرح گردشگری بخش خصوصی متقاضی دریافت مجوز برررسی شد

سرویس کردستان - معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از بررسی 15 طرح زیرساخت گردشگری در کمیته فنی گردشگری استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، آرمان وطن دوست در جلسه کمیته فنی گردشگری کردستان, اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری استان این معاونت همواره از طرح ها و مجریان توانمند حمایت کرده و خواهد کرد و امروز با تشکیل این جلسه سعی خواهد شد طرح هایی که قابلیت اجرایی دارند و می توانند در زمینه رشد صنعت گردشگری استان ثمربخش باشند مجوز برای آنها صادر شود.

وی افزود: در جلسه کمیته فنی گردشگری 15 طرح مختلف زیرساخت گردشگری از شهرستان های سقز، مریوان، سنندج و روستاهای این شهرستان بررسی شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ادامه داد: تعداد 7 طرح ایجاد واحدهای پذیرایی، 2 طرح بوم گردی، یک هتل آپارتمان، 3 طرح در حوزه گردشگری کشاورزی و مجتمع عمومی گردشگری و 2 طرح بین راهی و حوزه معدن توسط کارشناسان و اعضای کمیته فنی گردشگری استان بررسی و ارزیابی شد.

وطن دوست یادآور شد: با نظر موافق اعضای کمیته فنی گردشگری استان با صدور مجوز برای 2 طرح پذیرایی در شهرستان های مریوان و قروه موافقت شد و 5 طرح دیگر منوط به استعلام، تکمیل و بررسی مجدد و با 8 طرح نیز مخالف شد.

کد خبر 16838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha