محموله قاچاق نهاده های دامی از جنوب کشور به مقصد بوکان توقیف شد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف بیش از 27 تن نهاده های دامی توزیع خارج از شبکه که با ارز دولتی به مقصد بوکان در حرکت بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سرهنگ فرشباف در تشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم و پیشگیری از توزیع خارج از شبکه، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر بارگیری محموله قاچاق از جنوب کشور توسط یک دستگاه کامیون، با اشراف اطلاعاتی در نهایت کامیون مورد نظر را در محور ارومیه- سلماس شناسایی و آن را توقیف کردند.

او افزود: پس از توقیف کامیون و بازرسی از آن مشخص شد کامیون حامل بارسویا (کنجاله سویای وارداتی) به مقدار 27 تن است که با استعلام صورت گرفته مشخص شد از بنادر جنوب کشور با ارز دولتی به مقصد شهرستان بوکان انجام گرفته است.

سرهنگ فرشباف ادامه داد: این محموله به قصد توزیع خارج ازشبکه دراستان های همجوار، در حال گذر از مسیر بود که با هوشیاری ماموران توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان تاکید کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه؛ 5 میلیارد ريال برآورد شده و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شده است.

کد خبر 16616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha