بیش از 2 میلیون جلد کتاب درسی در مدارس کردستان توزیع شد

سرویس کردستان - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون 2 میلیون و ۲۶۵ هزار و ۶۷۶ جلد کتاب درسی در سطح مدارس استان توزیع شده است.

به گزارش کردپرس، نظام مرادی با بیان اینکه ۱۵ شهریور ماه، آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی گروهی و انفرادی دانش آموزان است، اظهار کرد: تا پایان شهریور ماه جاری اصلاح ثبت سفارش کتاب های درسی در سامانه امکان پذیر است.

وی افزود: تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه هم اکنون توزیع کتاب های درسی از ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق به مدارس در حال انجام است، ادامه داد: تاکنون 2 میلیون و ۷۹۴ هزار و ۴۱۹ جلد کتاب درسی دوره های تحصیلی ثبت سفارش شده، تحویل گرفته شده که 2 میلیون و ۲۶۵ هزار و ۶۷۶ جلد آن در مدارس توزیع شده است.

مرادی از ثبت سفارش ۲۷۲ هزار و ۹۳ دانش آموز استان تا تاریخ ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ خبر داد و یادآور شد: ثبت سفارش در سامانه فقط در صورتی امکان پذیر است که ثبت نام دانش آموز توسط مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ در سامانه سیدا نهایی شده باشد.

وی از کسب رتبه سوم کشوری در ثبت سفارش کتاب های درسی خبر داد و بیان کرد: تاکنون حدود ۹۱.۱۹ درصد دانش آموزان استان موفق شده اند در سامانه کتب درسی ثبت سفارش کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان زمان توزیع کتاب توسط مدارس در دوره های تحصیلی به دانش آموزان را ۱۰ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: دانش آموزان می توانند برای ثبت، مشاهده و پیگیری سفارش کتاب های درسی خود از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com روی دکمه ورود دانش‌آموزان کلیک کنید.

کد خبر 16459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha