وزیر کار: حل مشکلات تولید در اولویت‌ برنامه‌های وزارت کار است

سرویس ایران- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اثر بحران کرونا و مشکلات ایجاد شده برای واحدهای تولیدی گفت: حل مشکلات تولید و آسیب‌های ناشی از کرونا از اولویت‌های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و برنامه‌های مختلفی در این خصوص تدارک دیده شده است.

به گزارش کرد پرس به نقل از ایرنا، حجت‌الله عبدالملکی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در قم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز فرصتی دست داد که در مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک شکوهیه قم حضور پیدا کنیم و از نزدیک به عزیزان خسته نباشید بگوییم.

وی ادامه داد: نظم بسیار خوبی در انجام واکسیناسیون در قم وجود داشته که جای تقدیر و تشکر دارد و انتظار می‌رود کارگران عزیز با حضور در این مرکز نسبت به واکسینه شدن خود اقدام کنند.

این عضو کابینه دولت سیزدهم ابراز داشت: راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون برای کارگران در مراکز صنعتی اقدام بسیار خوبی است و انتظار می‌رود سایر استان‌ها نیز از این اقدام استان قم الگوبرداری کرده و مراکزی را در شهرک‌های صنعتی به این موضوع اختصاص بدهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد شهر مقدس قم شد.

عبدالملکی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار خواهد کرد. دیدار با آیات سیدمحمدعلی علوی گرگانی و حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین، علی رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام سیدجواد شهرستانی نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی در ایران از جمله برنامه‌های وی در این سفر است.

کد خبر 16361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha