کلاهبرداری در قالب فروش سیمان ارزان در آذربایجان غربی!

سرویس آذربایجان غربی-رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: فردی که بواسطه آگهی فروش سیمان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، به دست قانون سپرده شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی در تشریح این خبر گفت: با مراجعه تعدادی از هموطنان مبنی بر اینکه در یکی از سایت‌های تامین نیازمندی مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، به جهت حساسیت موضوع، رسیدگی به آن با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد فرد یا افرادی سودجو با درج آگهی جعلی فروش سیمان بصورت فله‌ای و با قیمت پایین‌تر از بازار در یکی از سایت‌های تامین نیازمندی، مبالغی را از خریداران دریافت نموده و کالایی ارسال نمی‌کردند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و با اقدامات فنی و پلیسی فرد خاطی شناسایی و تحویل مقامات قضایی گردید.

سرهنگ نصرتی گفت: فرد مورد نظر در مواجهه با ادله قاطع پلیس، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و اعلام داشت که از ناآگاهی برخی از کاربران سوء‌استفاده کرده و با فریب آنان، به قصد کلاهبرداری مبالغی را به عنوان پیش‌پرداخت و یا کل مبلغ کالا را دریافت می‌کرده است.

او به شهروندان توصیه کرد: خرید اینترنتی راهی است که به وسیله آن به راحتی می‌توان در عرض چند دقیقه بدون خروج از منزل کالای مورد نیاز خود را خریداری و درب منزل تحویل گرفت ولی عدم آشنایی با این تکنولوژی می‌تواند مشکلاتی را به دنبال داشته باشد، لذا جهت تجربه خریدی امن، قبل از دریافت و رویت کالا از پرداخت بیعانه به فروشندگان خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی از شهروندان خواست: جهت دریافت مشاوره و گزارش هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) با همکاران ما در میان بگذارند.

کد خبر 16360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha