ماهانه  ۴ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در آذربايجان غربي صورت می‌گیرد

سرویس آذربايجان غربي- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به بیش‌از ۴ میلیون جوجه‌ریزی در استان در طول یک‌ماه، گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در ارتباط با این موضوع وجود نداشته و جوجه‌ریزی ماه‌های آینده به‌خوبی انجام می‌گیرد.

به گزارش کردپرس، نادر صادقی ظهر امروز دهم شهریور ماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به جوجه‌ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ای در سطح استان، اظهار داشت: بر اساس آمار اعلامی در مردادماه بیش‌از ۴ میلیون و چهارصد هزار جوجه‌ریزی انجام شده است.

او با بیان این‌که جوجه‌ریزی تیرماه تا پایان پانزدهم شهریور ماه مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود جوجه‌ریزی شهریور ماه همانند مردادماه افزایش یابد و مطمئنا در آینده در ارتباط با این موضوع هیچ مشکلی متوجه استان آذربایجان‌غربی نخواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به کنترل و نظارت بر قطعه‌بندی گوشت مرغ در سطح استان، عنوان کرد: مراکزی که مجوز این اقدام را دریافت کرده‌اند باید طبق استانداردهای اعلامی فعالیت کنند ، در غیر این‌صورت مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های نظارتی همچون دامپزشکی با خاطیان برخورد قانونی را به عمل آورند.

صادقی با اشاره به درخواست بنیاد علوی برای تأمین یک‌صد تن شکر برای زنبورداران چالدران، گفت: این مهم سریعاً در اولویت کاری قرار گرفته و به نتیجه برسد.

او ضمن تأکید بر برخورد سخت با گران‌فروشان، ابراز داشت: بایستی دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول تمامی مشاغل را مورد بازرسی و نظارت قرار داده و با گران‌فروشی برخورد کنند.

در این جلسه در ارتباط با مرغ، نان، نظارت بر مرغداری‌ها، اصلاح قیمت گوشت مرغ و جوجه یک‌روزه، اقدامات بنیاد علوی، زنبورداران چالدران، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نحوه فعالت در برخی از زمینه‌ها، سردخانه‌‌ها و سردخانه‌داران و باغداران و محصولات تولیدی آنان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 16307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha