«نون خ» برای رمضان آماده می شود/ کرمانشاه محل فیلم برداری

سرویس کرمانشاه- تهیه ‌کننده سریال «نون خ» در دیدار با اهالی فرهنگ استان کرمانشاه گفت: این سریال برای ماه رمضان امسال آماده می شود.

به گزارش کُرد پرس، مهدی فرجی با بیان اینکه براساس نظرسنجی‌هایی که از کل کشور انجام شد، سری اول این سریال مخاطبان زیادی را جذب کرد، گفت: این سریال ۲۵ قسمتی در ماه مبارک رمضان سال آینده، هر شب از شبکه اول سیما و حدود ساعت ۱۰ شب پخش می‌شود.

وی افزود: در سری دوم این سریال که تاکنون حدود ۱۲ قسمت آن نوشته شده است، ۷۰ درصد بازیگران را هنرمندان کرمانشاهی تشکیل می‌دهند.

فرجی، با بیان اینکه لوکیشن اولیه برای فیلم‌برداری سریال روستای «کندوله» بود، گفت: باوجود اینکه حمایت مالی زیادی در کرمانشاه وجود نداشت و استان‌های دیگری بودند که تا ۷۰ درصد هزینه ساخت پروژه را متقبل می‌شدند اما استاندار ما را متقاعد کرد که این سریال را در کرمانشاه بسازیم.

این تهیه‌کننده‌ تلویزیون با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای استان کرمانشاه در همه زمینه‌ ها گفت: بنا داریم در این سریال مناطق گردشگری، موسیقی، لباس، اقوام، تنوع قومیتی و صنایع دستی کرمانشاه را به طور شایسته‌ای به همه مردم ایران معرفی کنیم.

سریال نون خ به کارگردانی «سعید آقاخانی» و نویسندگی «امیر وفایی» است که نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. نون خ مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است. این سریال در استان کرمانشاه ساخته شد.

بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند در فصل اول این سریال در نوروز ۹۸ به ایفای نقش پرداختند.

کد خبر 159220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha