نحوه خروج خودرو‌های شخصی در ایام اربعین مشخص شد

سرویس ایلام - رئیس کل گمرک ایران از آماده باش گمرکات کشور برای صدور مجوز خروج موقت خودرو‌های شخصی برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: خودروهای شخصی با 20 هزار تومان می‌توانند از مرز خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مهدی میر اشرفی، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نحوه خروج خودرو‌های شخصی از کشور در ایام اربعین گفت: گمرک جمهوری اسلامی ایران برای همکاری جدی با سازمان‌های ذی‌ربط پیاده روی بزرگ اربعین حسینی، تمام تلاش خود را برای سهولت در صدور گواهی خروج موقت خودرو‌ها انجام می‌دهد.

او ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده دستور داده ام تا تمام گمرک‌های کشور به صورت آماده باش برای اعزام نیرو به مناطق صدور گواهی خروج موقت باشند.

میراشرفی در ادامه با اشاره به زمانبندی‌های مشخص برای حضور مردم در گمرکات کشور، گفت: برای صدور گواهی خروج موقت خودرو‌های شخصی، مالکان با در دست داشتن مدارک شناسایی خودرو و شخصی به گمرکات مراجعه کرده و گواهی خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: توصیه می‌شود زائران برای دریافت گواهی خروج موقت خودرو‌های خود، هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی گرفتار پیک ترافیکی حضور مردم در گمرکات نشوند.

کد خبر 147875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha