«غلامرضا عدل‌دوست» برای چندمین بار سرپرست شهرداری ارومیه شد

سرویس آذربایجان غربی- با آغاز به کاردور ششم شورای شهر ارومیه، مجددا "غلامرضا عدل‌دوست" به عنوان سرپرست جدید شهرداری انتخاب و معرفی شد.

به گزارش کردپرس، پس از دستگیری شهردار اسبق ارومیه در دی ماه سال گذشته روزها طول کشید تا شورای دور پنجم سکان سرپرستی شهرداری را به "غلامرضا عدل‌دوست" واگذار کند و بعد از مدت ها در اواخر اسفند ماه با رای اکثریت "مجید آقازاده" را به عنوان شهردار معرفی کردند.

اما در کمتر از ٢٠ روز باقی مانده به پایان کار شورای پنجم ارومیه، اعضای شورا اقدام به استیضاح شهردار منتخبشان کردند اقدامی که انتقادات به عملکرد شورا را با توجه به روزهای پایان کار آنها دو چندان کرد.

استیضاح رای نیاورد و شهردار تا آغاز به کار دور جدید ابقا شد. روز گذشته ١٤ مرداد ماه هم که شورای شهر به اعضای جدید واگذار شد، مجددا "غلامرضا عدل‌دوست" به عنوان سرپرست جدید شهرداری انتخاب و معرفی شد.

سیکلی تکراری که در شورای جدید شهر ارومیه هم بعد از پایان کار "محمد حضرت پور "شهردار در بند، آن را ادامه پیدا کرده چرا که "عدل دوست" در سال های گذشته نیز بین انتخاب شهرداران مختلف در شهر ارومیه، سرپرست شهرداری شده بود.

حجت الاسلام محمد خلیل پور با قدردانی از زحمات مجید آقازاده شهردار سابق ارومیه گفته است: با توجه به تجربیات مدیریتی، غلامرضا عدل دوست به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد تا زمانی که شهردار برگزیده شود.

او تاکید کرد: امیدواریم با انتخاب افراد کارآمد در مدیریت شهری، شاهد توسعه و عمران شهر ارومیه باشیم و در راستای حفظ منافع مردم، مدیریت شهری به صورت جهادی حرکت می کند.

کد خبر 14766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha