نظامیان ترکیه به سمت یک چوپان و رمه اش آتش گشودند

سرویس ترکیه - نظامیان ترکیه در مراتع حکاری به سمت یک چوپان و رمه اش تیراندازی کردند.

به گزارش کردپرس، یک چوپان به نام اسماعیل کایا ساکن روستای چال تپه حکاری که در حال چراندن گله اش در اطراف دهکده کاواکلی بود، هدف تیراندازی نیروهای نظامی ترکیه قرار گرفت.

وحید کایا یکی از ساکنان روستای چال تپه و صاحب این گله در گفتگو با خبرنگار بین النهرین گفت: «ساعت 4:20 عصر با اسماعیل تلفنی گفتگو کرده اند و او گفته است که نیروهای نظامی به سوی او و گله شلیک کرده اند، و بیشتر حیوانات از ترس فرار کرده و ناپدید شده اند و نمی دانم باید چه کنم؟؛ از آن به بعد دیگر خبری از اسماعیل نداریم و او ناپدید شده است.»

سر انجام پس از ساعت ها بی خبری اسماعیل در حالی که برای پیدا و جمع کردن گله به مرز «بیت الشباب» رسیده بود، پیدا شد. اسماعیل گفت گویا منطقه ای که او داشته حیواناتش را در آن می چرانده منطقه نزدیک به یک پایگاه نظامی ارتش بوده است.

بر اساس این گزارش حمید کایا، کمال کورد، و محمت دومان، سه نفر دیگر از ساکنان این روستا نیز 18 روز پیش وقتی برای تعقیب حیواناتشان رفته بودند در همان منطقه هدف تیراندازی نیروهای نظامی ترکیه قرار گرفته بودند. این سه نفر همچنین مورد توهین و تحقیرهای نظامیان ترک قرار گرفته بودند.

کد خبر 13916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha