قیس الخزعلی: دولت عراق به اندازه جان آمریکایی‌ها برای جان مردم ارزش قائل شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان - دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق با انتقاد از عملکرد دولت کاظمی در تأمین امنیت جانی برای شهروندان عراق و کشته شدن دهها تن در آتش سوزی بیمارستانی در ناصریه گفت: دولت عراق اندازه جان آمریکایی‌ها برای جان مردم ارزش قائل شود.

به گزارش کرد پرس به نقل از رسانه های عراق، "شیخ قیس الخزعلی" با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توییتر از عملکرد دولت عراق انتقاد کرد.

وی در این توییت با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان الخطیب و مشخص نشدن نتایج تحقیقات تشکیل کمیته حقیقت‌یاب نوشت: مصطفی کاظمی، نخست‌وزیر و اعضای دولتش برای حفظ جان سربازان آمریکایی و تجهیزات آن‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌بندند و مانع از حمله به پایگاه‌های آمریکایی می‌شوند.

وی افزود: دولت عراق نیمی از سعی و تلاش خود را برای حفظ جان عراقی‌ها به کار نمی‌گیرند.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در این توییت از ناکارآمدی دولت کاظمی و احتمال تکرار فاجعه بیمارستان امام حسین (ع) در ناصریه انتقاد کرد.

یادآور می شود بر اثر آتش سوزی گسترده شب گذشته در بیمارستان امام حسین (ع) که محل نگهداری بیماران کرونایی در استان ذی قار بود، دهها بیمار جان خودشان را از دست دادند.

در ماه آوریل / فروردین گذشته نیز بر اثر آتش سوزی گسترده در بیمارستان ابن الخطیب که محل نگهداربی بیماران کرونایی در بغداد بود، دهها نفر کشته شدند.

کد خبر 13313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha