برهم صالح: فاجعه آتش سوزی در ذی قار و بغداد، نتیجه فساد و سوء مدیریت است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – برهم صالح رئیس جمهور عراق با صدور بیانیه ای دلیل فاجعه بیمارستان های امام حسین (ع) ذی قار و ابن الخطیب بغداد را "فساد ریشه دار" و "سوء مدیریت" دانست و اعلام کرد: تحقیقات و مجازات عوامل مقصر این حادثه، تسلی بخش خانواده های قربانیان خواهد بود.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، برهم صالح در توییتی در صفحه شخصی اش در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت: این حوادث فاجعه بار نتیجه فساد ریشه دوانده و سوء مدیریتی است که جان شهروندان عراق را کم ارزش می شمارد و از اصلاح عملکرد مؤسسات جلوگیری می کند.

برهم صالح افزود: تحقیق و مجازات سخت عوامل این حوادث، تسلی بخش خانواده های قربانیان خواهد بود. همچنین باید عملکرد نهادها به طور دقیق مورد بازنگری قرار گیرد و از جان شهروندان حفاظت شود.

یادآور می شود شب گذشته بر اثر آتش سوزی گسترده در بیمارستان امام حسین (ع) که محل نگهداری بیماران کرونایی در استان ذی قار بود، دهها بیمار جان خودشان را از دست دادند.

در ماه آوریل / فروردین گذشته نیز بر اثر آتش سوزی گسترده در بیمارستان ابن الخطیب که محل نگهداربی بیماران کرونایی در بغداد بود، دهها نفر کشته شدند.

کد خبر 13311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha