فعالیت 134 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و سی.ان.جی در کردستان

سرویس کردستان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: 82 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 52 باب جایگاه سی.ان.جی سوخت مورد نیاز شهروندان کردستانی را تامین و توزیع می‌کنند.

عبداله گیتی منش در گفت و گو با کُرد پرس، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه، 82 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان در نواحی 9 گانه این شرکت بیش از 3 هزار و 900 مورد توسط کارشناسان مهندسی فرآورده های نفتی و خدمات مهندسی بازدید شده اند.

وی افزود: در راستای نظارت و کنترل بر توزیع سوخت، تحقق حقوق شهروندی و تامین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان در سه ماهه نخست سال جاری جایگاه های عرضه سوخت منطقه کردستان از لحاظ کمیت و کیفیت فرآورده عرضه شده 3 هزار و 940 مورد توسط کارشناسان سرویس های صنعتی و خدمات مهندسی مورد بازدید قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعال بودن 17 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 15 باب جایگاه سی ان جی در سطح شهرستان سنندج، ظرفیت سوخت رسانی در این زمینه را مناسب و مطلوب عنوان کرد و ادامه داد: در راستای جانمایی مطلوب و خدمات رسانی به شهروندان در سطح شرکت کمیته نیاز سنجی و جانمایی مجاری عرضه تشکیل و نسبت به بررسی و اولویت بندی احداث جایگاه های عرضه سوخت جهت تامین سوخت مورد نیاز شهروندان سنندجی بر اساس نیاز عملیاتی، رشد جمعیت و گستردگی جغرافیایی و تعداد جایگاه عرضه موجود اقدام می شود.

گیتی منش با تاکید بر ارائه فرآورده با کیفیت به شهروندان، یادآور شد: فرآورده عرضه شده در مجاری عرضه استان در هنگام خروج از تاسیسات انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در مجاری عرضه سوخت بر اساس استانداردهای تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می گیرد.

وی همچنین از توزیع بنزین یورو 4 در سطح شهر سنندج از تیر ماه سال 99 خبر داد و بیان کرد: منطقه کردستان با 9 ناحیه عملیاتی، 82 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 52 باب جایگاه سی.ان.جی، سوخت مورد نیاز شهروندان کردستانی را تامین و توزیع می‌کند.

کد خبر 13032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha