یک فوتی و 4 مصدوم حاصل برخورد دو خودرو سواری در محور سنندج - دهگلان

سرویس کردستان - بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو در محور سنندج به دهگلان یک نفر فوت کرد و 4 نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش کرد پرس, معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان در این خصوص اظهار کرد: امروز بر اثر برخورد خودرو سواری پژو 405 با سمند در 4 کیلومتری محور سنندج به دهگلان یک نفر کشته و چهار نفر نیز مصدوم شده و روانه بیمارستان شدند.

مهدی خوش قدم افزود: این تصادف نزدیکی تقاطع اصلی به فرعی روستای خیاره سنندج به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و ورود به لاین مقابل به وقوع پیوست.

وی گفت: پس از وقوع این حادثه حاضران در صحنه با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته و نجاتگران پایگاه امداد و نجات صلوات آباد جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان ادامه داد: با همکاری آتش نشانی و اورژانس, نجاتگران هلال احمر به وسیله ست نجات سیار خودرو آمبولانس فرد گرفتار در خودرو تصادفی را رهاسازی نموده که متاسفانه به دلیل شدت ضربه فوت گردید.امدادگران جمعیت هلال احمر یک مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند, سایر مصدومین نیز توسط عوامل اورژانس اعزام شدند.

خوش قدم یادآور شد: با توجه به حجم بالای تردد خودرو در محور سنندج به همدان لازم است رانندگان خودرو, ضمن رعایت سرعت مطمئنه نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

کد خبر 12679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha