دستگاه های نظارتی مدیران ریسک پذیر و شجاع را تشویق کنند

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه تحقق جهش تولید را نیازمند حمایت و صیانت از مدیران شجاع، سالم و جهادی برشمرد و گفت: از دستگاه های نظارتی درخواست داریم مدیران ریسک پذیر و قانونمدار را که درراستای رفع موانع تولید شبانه روزی تلاش می کنند، مورد تشویق و تقدیر قرار دهند.

به گزارش کردپرس؛ «هوشنگ بازوند» درمراسم تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه که با حضور حجت‌الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور به صورت ارتباط تصویری رییس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای قضایی و نظارتی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی، تحریم های ظالمانه نظام سلطه و لزوم تکیه برتوان داخلی از مدیران ریسک پذیر، سالم و شجاع حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم دستگاه های نظارتی سازوکاری برای تشویق مدیران موثر طراحی نماید.

وی افزود: مدیران پرتلاشی که شبانه روزی برای رفع موانع تولید، حل مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصادی استان کار می کنند، شایسته تقدیر هستند و حضور این مدیران باانگیزه، قانونمدار و مردمی که با سخت کوشی از حوزه تولید پشتیبانی و در رفع موانع همت و عزم راسخ دارند، می تواند به تحقق برنامه های پیش بینی شده بسیار کمک نماید.

مقام ارشد استان در ادامه ضمن تقدیر از نقش آفرینی موثر بازرسی استان در حمایت از کارآفرینان، سرمایه گذاران و اطمینان بخشی به تولید کنندگان گفت: در استان کرمانشاه بحران های فراوانی را نیز از جمله زلزله، سیل و کرونا تجربه کردیم که دستگاه های نظارتی با همراهی و تعامل راهگشا ضمن کمک به حل مشکلات مردم در بحران ها و نظارت بر حسن اجرای قوانین پشتیبان مدیران برای تلاش بیشتربودند و دوشادوش دستگاه های اجرایی کار کردند و به همین لحاظ مسیر توسعه استان علی رغم وجود بحرانها متوقف نشد.

بازوند، جذب سرمایه گذاری را یکی از اولویت های اصلی برنامه های توسعه ای استان برشمرد و اظهار داشت: اقتصاد در استانهای کمترتوسعه یافته بانک محوراست و بانک ها نقش کلیدی برای تخصیص سرمایه پروژه ها بر عهده دارند اما در بازارمحورها که تمایل به جذب سرمایه های فراوان و سرگردان دارند با این رویکرد اقدام می شود که جریان سرمایه وارد حوزه تولید شود و در مسیر تحقق توسعه پایدار حرکت شود.

مقام ارشد استان اظهار کرد: مدیرانی با تجربه، کاردان و با تدبیر که توانایی جذب سرمایه گذاری دارند را باید تشویق کنیم که شرایطی برای جذب سرمایه های سرگردان فراهم شود و بخش تولید تقویت و حمایت شود.

در پایان این نشست مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه امروز با حضور حجت‌الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور به صورت ارتباط تصویری، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، رییس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای قضایی و نظارتی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات محمد جهانیان تقدیر و حسین مرادی وحدت به عنوان مدیرکل جدید بازرسی استان کرمانشاه معرفی شد.

کد خبر 12618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha