کرونا در شبانه‌روز گذشته جان ۲ کرمانشاهی دیگر را گرفت

سرویس کرمانشاه- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت ۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ گفت: مجموع جانباختگان در این استان نیز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۸۹۹ نفر رسیده است.

به گزارش کرد پرس، مهدی محمدی گفت: در۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۴۱ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل ۱۲۰ نفر بیشتر است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۳۹بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته ۹ نفر بیشتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ نفر در مراکز درمانی استان بستری و ۶۷ بیمار هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های استان کرمانشاه اعلام شد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را روز پنجشنبه ۲۷ خرداد اعلام کرد که براساس آن هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، جوانرود و پاوه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، صحنه و گیلانغرب در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 12058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha