منتخب مردم رویکرد جهادی در پیگیری مطالبات مردم را احیا کند

سرویس ایلام - سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از مردم به خاطر حضور در انتخابات تشکر کرد و گفت: منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری رویکرد جهادی در پیگیری مطالبات مردم را احیا کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، متن پیام عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم و رئیس کمیته هسته‌ای به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور باشکوه و مشارکت حداکثری شما مردم با بصیرت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، خون تازه‌ای در رگ های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر حیات و تجدید قوای جبهه مقاومتی بود که مرزهایش از سفره‌ها و معیشت مردم آغاز می‌شود و تا فراسوی مرزهای دفاع از مظلومین جهان گسترش می یابد.

لبیک شما به ندای رهبر معظم انقلاب و نه بزرگ به جبهه استکبار و نفاق، برگ زرین دیگری از تاریخ حیات انقلاب اسلامی را ورق زد.

اینجانب ضمن تبریک به منتخب مردم، آیت الله سیدابراهیم رئیسی که اعتماد مردم را به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی به دست آورد، امیدوارم ایشان به عنوان یک رئیس جمهور انقلابی بتواند حافظ قانون اساسی، میراث شهیدان و ایثارگران وطن باشد و در سایه رهبری امام جامعه، در مسیر اقتدار ملی و عزت اسلامی حرکت کند و رویکرد جهادی سردار بزرگ ایران و جهان اسلام شهید قاسم سلیمانی در مدیریت مطالبات مردم را احیا کند.

اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف استان ایلام به همه منتخبین شوراهای شهر و روستا نیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم با سلامت نفس و پاکدستی، حافظ اعتماد مردم و بیت‌المال باشند و تمام تلاش خود را برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها به کار بگیرند.

کد خبر 11908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha