دولت  رییسی با تمام دنیا تعامل خواهد کرد

سرویس کردستان - رییس کمیته اقشار ستاد مرکزی آیت الله رییسی گفت: دولت آیت‌الله رییسی با تمام دنیا تعامل کرده و تحریم‌ها را از بین خواهد برد.

به گزارش کرد پرس, احمد امیرآبادی فراهانی سه‌شنبه شب در جمع حامیان آیت الله رییسی در سنندج اظهار داشت: تیم مذاکره آیت‌الله رییسی علاوه بر اینکه میز مذاکره را ترک نمی‌کند بلکه با قدرت حق مردم را در مذاکره از طرف‌های مقابل می‌گیرد.

وی تاکید کرد: برجام با تمام مشکلات و ناکارآمدی‌اش یک عهدنامه میان جمهوری اسلامی و کشورهای دیگر است و دروغ‌هایی که گفته می‌شود آیت‌الله رییسی آن را پاره می‌کند صحت ندارد.

امیرآبادی یادآور شد: برجام انجام شد که مشکلات مردم حل شود اما آن نتیجه‌ای که انتظار می‌رفت حاصل نشد.

وی با اشاره به اینکه هیچکس غیر از آیت الله رییسی نمی‌تواند در کشور عدالت برقرار کند گفت: آیت‌الله رییسی می‌خواهد از ظرفیت همه ملت ایران برای ساختن کشور کمک بگیرد و به این دلیل به عنوان مستقل وارد عرصه شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دولت آیت‌الله رییسی عدالت برقرار شده و تبعیض‌ها از بین می‌رود اما این امر بدون کمک و حضور شما مردم میسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه این روزها آیت‌الله رییسی را زیاد تخریب می‌کنند افزود: دولت او به بانوان، جوانان و اهل تسنن اهمیت می‌دهد.

امیرآبادی یادآور شد: با تقویت مرکز مشاوره وکلای قوه قضاییه بسیاری از اهل تسنن پروانه وکالت گرفته و بسیاری حکم قضایی گرفتند و به عنوان قاضی آغاز به کار کردند.

وی اضافه کرد: در طول مسوولیت آیت‌الله رییسی بیش از ۹۰۰ نفر از بانوان حکم قضاوت گرفتند که نشانه ارزش گذاری به بانوان است و ما استفاده ابزاری از خانم‌ها را قبول نداریم.

امیرآبادی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی جزویی از زندگی مردم است تاکید کرد: خواهید دید در دولت رییسی اینترنت پرسرعت شده و پهنای باند گسترش می‌یابد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی محل اطلاع‌رسانی و اشتغالزایی است ادامه داد: با اینکه هیچ کسی هم مسوولیت فضای مجازی را نداشته باشد هم موافق نیستیم.

رییس کمیته اقشار ستاد مرکزی آیت الله رییسی گفت: در طول دوره آیت‌الله رییسی یک فیلترینگ هم رخ نداده و اجازه شکایت از خبرنگاری داده نشده است.

کد خبر 11670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha