انتخابات نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه همه مردم باید با بصیرت در فضای انتخابات شرکت کنند، گفت: انتخابات نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش کُرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از انتخابات به عنوان دژی محکم در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی یاد کرد و اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه، همه مردم باید با بصیرت در فضای انتخابات شرکت کنند، افزود: انتخابات نمایش اقتدار نظام اسلامی بوده و راهبرد نظام در انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن با مشارکت و حضور حداکثری مردم است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: انتخابات صحنه تبلور عشق مردم انقلابی و همیشه در صحنه کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه‌ای از ارادت ملت مسلمان به آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است که با لبیک به فرمان رهبری زمان به حماسه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، یادآور شد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی و استان کردستان همچون سنوات و ادوار گذشته در 28 خردادماه نیز با حضور چشمگیر و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر با نظام و رهبری معظم تجدید میثاقی دوباره می‌کنند.

وی از امنیت به عنوان یکی از ارکان اصلی برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور یاد کرد و بیان کرد: امنیت انتخابات، ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در امنیت انتخابات محوری و حیاتی است، گفت: باید سایر نیروهای مسلح نیز از مجموعه انتظامی حمایت‌ و پشتیبانی‌ کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی به اهمیت حضور مردم در انتخابات و دقت در انتخاب اصلح پرداخت و اظهار کرد: امیدوارم همه مردم فهیم ایران اسلامی و استان کردستان 28 خرداد ماه با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

کد خبر 11309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha