۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
قاتل پیرزن سلماسی به دام فتاد

سرویس آذربایجان غربی- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با تلاش نیروهای پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان سلماس قاتل پیرزن سلماسی که حدود دو هفته قبل مفقود شده بود، دستگیر شد.

به گزارش کردپرس، دو هفته پیش یک پیرزن سلماسی مفقود شد. تلاش های برای پیدا کردن او ادامه داشت تا اینکه اخیرا جسد او در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان کشف و قاتل نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در این خصوص به ایسنا گفت: با پیگیری های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان و انجام اقدامات پیچیده شناسایی، قاتل که از اقوام زن مقتول است، شناسایی و به دام قانون افتاد و در کمتر از 24ساعت به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ ابراهیمی افزود: حدود دو هفته پیش پیروزنی سلماسی با هویت معلوم مفقود شد و پس از گزارش به پلیس 110، مراتب در دستور کار ماموران پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: قاتل جسد مقتول را پس از سرقت طلا و جواهراتش در "مزبله" یکی از روستاهای تابعه شهرستان سلماس دفن کرده بود که امروز با تلاش نیروهای انتظامی جسد نیز پیدا و به پزشکی قانونی انتقال داده شد .

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: جهت تنویر افکار عمومی باید بیان کنیم هیچگونه شواهدی مبنی بر ادعای سریالی بودن قتل وجود ندارد و فقط همین یک فقره قتل کشف شده است .

کد خبر 111753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha