دادستان جدید پیرانشهر معرفی شد

سرویس آذربایجان غربی_ با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی دادستان جدید شهرستان پیرانشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، در مراسمی که با حضور حسن قاسمی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، امام جمعه، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر برگزار شد، دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

ملا مصطفی محمودی، امام جمعه شهرستان پیرانشهر در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دادستان سابق پیرانشهر گفت: تغییر و تحول یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد مهم این است که هدف همه ما در انجام کارها رضایت خدا و خلق او باشد.

وی ادامه داد: این مسئولیت ها یک امر الهی است که هر کس به نحو احسن از این امر پاسداری نماید قطعا خداوند از او راضی خواهد شد در غیر اینصورت دچار زیان و ضرر دنیا و اخروی خواهد شد.

محمودی، در ادامه سخنان خود نسبت به تعامل و همکاری تأکید کرد و افزود: عدالت و ایجاد امنیت از کارهای اساسی قوه قضاییه می باشد که در این راستا انتظار مردم از دستگاه قضا رعایت قانون مداری است که باید تمام مسئولان خدمتگزار به آن اهتمام داشته باشند و این امر با تعامل و همفکری به نتیجه خواهد رسید.

سید علی ترابی، فرماندار پیرانشهر نیز در ادامه این مراسم ضمن اشاره به این نکته که تعامل و همکاری بین مسئولان و مردم باعث خدمت هر چه بیشتر به مردم خواهد بود و با این روش می توان از وقوع جرم پیشگیری کرد، گفت: خدمت به مردمی که در نقطه صفر مرزی همواره یار و یاور نظام و کشور خود بوده اند یک نعمت الهی است که نصیب هر کسی نخواهد شد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان مرزی پیرانشهر در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها و جانفشانی هائیکه از خود نشان دادند مانع چپاولگری های دشمن بعثی شدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد لذا شایسته بهترین خدمات هستند.

مقام عالی شهرستان پیرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن دعوت از همه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان به تعامل و همفکری بیشتر در راستای ارائه خدمات بی منت به مردم این شهرستان از فعالیت های 1 و نیم ساله " اصلان شیر محمدی" در سمت دادستان قدیم تقدیر و برای " سعید خدایی" بعنوان دادستان جدید این شهرستان آروزی موفقیت و سربلندی کرد.

در خاتمه این مراسم و طی حکمی رسمی از سوی رئیس قوه قضائیه کشور “سعید خدایی" بعنوان داستان جدید پیرانشهر معرفی و از خدمات 1 و نیم ساله “ اصلان شیر محمدی” دادستان سابق پیرانشهر تقدیر شد.

کد خبر 107500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha