آمادگی مراکز درمانی و بیمارستانی کردستان برای پذیرش مصدومان احتمالی

سرویس کردستان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آمادگی مراکز درمانی و بیمارستان های استان برای پذیرش و ارائه خدمات به مصدومان احتمالی آیین های پایان سال بویژه چهارشنبه سوری خبر دادند.

به گزارش کرد پرس، هومن قصری با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده از عصر سه شنبه و شب نوروز اورژانس بیمارستان ها در آماده باش برای پذیرش مصدومان احتمالی و خدمات رسانی به آنان هستند، گفت: پزشکان متخصص در حوزه های چشم پزشکی، جراحی و غیره از ساعت 13 امروز سه شنبه تا 12 شب در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مستقر هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه آمبولانس های فوریت های پزشکی نیز آماده ارائه خدمات درمانی به شهروندان هستند، گفت: در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی نظارت بر نحوه عملکرد مراکز درمانی و بهداشت غذا و دارو در استان با جدیت انجام می شود.

وی با اشاره به حضور متخصصین پایه و تمامی تخصص های مورد نیاز در بیمارستان ها در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: تلاش می شود درمانگاه های تخصصی در این ایام برای خدمات رسانی به مردم باز باشند. با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده قرار است، 50 درصد مراکز خصوصی درمانی برای ارائه خدمات تخصصی و تشخیصی درمانی در ایام عید فعال باشند.

کد خبر 107487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha