دانشجو محوری مبنای فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان کردستان

سرویس کردستان- رییس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان تاکید کرد: دانشجو محوری مبنای تمام فعالیت‌هایمان است.

به گزارش کرد پرس، یحیی معروفی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کردستان که با حضور علی محمدی مشاور ریاست و معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار شد، با بیان اینکه امسال تمام فعالیت‌های حوزه فرهنگی را به کمک دانشجویان انجام داده‌ایم، گفت: زمانی محور دانشجو باشد و دانشجویان در فعالیت‌ها شرکت داده شوند کارهایی که به ذهن ما نمی‌رسد بهتر و زیباتر به وسیله دانشجویان انجام می‌شود.

وی افزود: شورای فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کردستان یکی از فعال‌ترین شوراهای دانشگاه است و بسیاری از دستاوردها و توفیقاتی که دانشگاه فرهنگیان بدست آورده، نتیجه برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و هدایت این شورا بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت یکساله شورای فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: از سال گذشته تا امروز ۱۰ جلسه شورای فرهنگی برگزار کردیم که حدود ۷۵ درخواست را از دو پردیس‌ دریافت و بررسی کردیم و در نهایت ۴۵ مصوبه در این جلسات تصویب شده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان افزود: علیرغم محدودیت‌های اعتباری که متاسفانه در حوزه فرهنگی با آن مواجه هستیم، اما این محدودیت‌ها هیچگاه نتوانسته است مانع کارهای خوب و فعالیت‌های مناسب دانشگاه شود و در حال حاضر ۳۷ کانون و ۲ انجمن در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان فعالیت دارند.

معروفی تاکید کرد: دانشجومحوری مبنای تمام فعالیت‌هایمان است و به همین منظور امسال تمام فعالیت‌های حوزه فرهنگی را به کمک دانشجویان انجام داده‌ایم چراکه زمانی محور دانشجو باشد و دانشجویان در فعالیت‌ها شرکت داده شوند .

کد خبر 107005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha