عملیات نهایی علیه داعش آغاز شده است

سرویس سوریه - بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرکز فرماندهی نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه، "عملیات نهایی" این نیروها علیه گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در روستای باغوز در نزدیکی مرزهای عراق آغاز شده است.

به گزارش کردپرس، بر اساس اطلاعات به دست آمده از مرکز فرماندهی نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه، "عملیات نهایی" این نیروها علیه گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) در روستای باغوز در نزدیکی مرزهای عراق آغاز شده است.

در اخبار منتشر شده آمده است: این عملیات ها که به دلیل تخلیه شهروندان عادی از منطقه، از هفته پیش به حالت تعلیق درآمده بود، از ساعت 18:00 شب گذشته به وقت محلی بار دیگر آغاز شده است و در پی حملات هوایی نیروهای ائتلاف بین المللی به انبارهای تسلیحاتی داعشی ها در باغوز، نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه نیز از زمین درگیری سنگینی را با تروریست های داعشی آغاز کرده اند.

منابع نزدیک به کردهای سوریه هفته پیش از تخلیه ده ها هزار شهروند عادی و همچنین تسلیم بیش از چهار هزار تروریست داعشی خبر داده بودند. در پی اتمام مهلت قانونی که به تروریست های داعشی داده شده است، عملیات ها علیه شبه نظامیان باقی مانده در این روستا آغاز شده است.

باغوز آخرین منطقه تحت تصرف داعش در سوریه است و انتظار می رود بعد از پاکسازی کامل باغوز از تروریست های داعشی، پیروزی نهایی بر داعش در سوریه رسماً اعلام شود.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 106999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha