منطقه ای به نام کردستان در ترکیه وجود نداشته و نخواهد داشت

سرویس ترکیه - دولت باغچلی، رئیس حزب حرکت ملی ترکیه (MHP) در اظهاراتی با انتقاد از حزب کردی دموکراتیک خلق ها (HDP) گفت: در ترکیه منطقه ای به نام کردستان وجود نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش کردپرس به نقل از تلویزیون NTV، دولت باغچلی، رئیس حزب حرکت ملی ترکیه (MHP) در اظهاراتی با انتقاد از حزب کردی دموکراتیک خلق ها (HDP) و فعالیت های این حزب گفت: ما نمی گذاریم ترکیه را ویران کرده و تجزیه کنند. وطن ترک را به ظالمان تحویل نخواهیم داد. در ترکیه منطقه ای به نام کردستان وجود نداشته و نخواهد داشت.

وی با تأکید بر این که مبارزه ملی در ترکیه برای جلوگیری از این گونه اقدامات بوده است تصریح کرد: ما بیهوده مبارزه ملی نکرده ایم. ائتلاف جمهور از "ترکیه" سخن می گوید این در حالی است که ائتلاف ذلت [اشاره به ائتلاف اپوزیسیون تحت عنوان ائتلاف ملت] از "کردستان" بحث می کند.

رئیس MHP با اشاره به مسئله بقای ملی در ترکیه خاطرنشان کرد: کسانی که می گویند در ترکیه مسئله بقا وجود ندارد در پی بلا هستند. ترکیه با یک مسئله جدی بقای ملی روبه رو است. خصومتی که علیه وطنمان وجود دارد رفته رفته در حال توسعه است. از میان برداشتن ریسک و تهدیدات اولویت اساسی تمامی ما است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 106982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha