اسکان مسافران نوروزی در پارک های ملت و نسیم سنندج

سرویس کردستان- مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به آماده سازی پارک های شهر در راستای استقبال از سال جدید گفت: 2 پارک ملت و نسیم این شهر برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش کرد پرس، شکور صلواتی در جمع خبرنگاران گفت: هر سال یکی از برنامه های شهرداری در آستانه سال جدید آماده سازی پارک ها و بوستان های سطح شهر در راستای اسکان و رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی است.

وی افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته از اوایل اسفند در بازدیدهای مختلف مشکلات و نواقص پارک های شناسایی و تمهیدات ویژه ای برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در سطح پارکهای شهر سنندج اندیشیده شده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به انتخاب و آماده سازی پارک های ملت و نسیم در آستانه سال جدید برای اسکان مهمانان نوروزی اضافه کرد: در راستای تامین امنیت مسافران نوروزی در این 2 پارک نیروهای انتظامی و آتش نشانی مستقر می شوند.

وی یادآور شد: پاکسازی محوطه پارک ها، رفع مشکلات و نواقص روشنایی داخل پارک ها، گلکاری داخل محوطه، تعمیر آبخوری ها، تنظیف محوطه نمازخانه و استراحتگاه های داخل پارک ها، بازپیرایی فضای سبز و تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات انجام شده در این پارک ها است.

صلواتی تاکید کرد: این 2 پارک بصورت ویژه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده و بجز این پارک ها نصب چادر در دیگر پارک های سطح شهر برای مسافران و گردشگران ممنوع است.

وی گفت: پارک نسیم یکی از پارک های حوزه شهرداری منطقه یک واقع در خیابان طالقانی و پارک ملت هم در حوزه شهرداری منطقه سه در بلوار پاسداران واقع شده است.

مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز امیداوری کرد با تمهیدات و اقدامات لازم بتوانیم شرایط مناسبی در پارک های ملت و نسیم برای مسافران نوروزی فراهم کینم.

کد خبر 106781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha