توجهی به مرزها نمی شود

<p dir="rtl">سرویس ایران-شهاب نادری گفت:وضعیت اقتصادی مرزهای کرمانشاه اصلا مناسب نیست و مسئولان به دنبال چاره یابی نیستند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با کُردپرس،ضمن گلایه از مسئولان استانی و کشوری در خصوص عدم توجه کافی به مرز،اظهار کرد:عدم ایجاد اشتغال پایدار و سرمایه گذاری در امور زیربنایی در مرزهای اورامانات منجر به بیکاری گسترده ای شده و جوانان ما یکی پس از دیگری منطقه را به امید کار ترک می کنند و به شهرهای دیگر می روند و این درحالی است که جمعیت زیادی از جوانان منطقه جز نخبگان کشوری و در بهترین دانشگاه های کشور درس می خوانند.

وی ادامه داد:اشتغال پایدار هم در گروه اقتصاد دولتی و هم در گروه سرمایه گذاری بخش خصوصی است.مادامی که دولت پیشقدم نشود و ضمانت سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران فراهم ننماید،سرمایه گذار هم تمایلی برای حضور در منطقه نخواهد داشت.

نادری با انتقاد از وضعیت کولبری در مرزهای اورامانات،تاکید کرد:کولبری محصول اشتغال ناپایدار و عدم سرمایه گذاری در همه حوزه های اقتصادی است.وقتی نه بخش تولید و نه بخش خدمات به درستی چرخ دنده های آن نچرخد منجر به سرانه بیکاری می شود که به رشد مشکلات و معضلات اجتماعی می افزاید.

کد خبر 106221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha