طرح های دهه فجر توسط خبرنگاران میاندوآب افتتاح شد

سرویس آذربایجان غربی - فرماندار میاندوآب در ابتکاری جدید، افتتاح طرح های دهه فجر به را خبرنگاران رسانه های این شهرستان واگذار کرد.

به گزارش کردپرس، 10 طرح عمرانی، خدماتی، عمران شهری، تولیدی و بهداشتی با هزینه 16 میلیارد و 933 میلیون ریال روز سه شنبه توسط خبرنگاران میاندوآبی به درخواست فرماندار جدید این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این اقدام با هدف ارج نهادن به بخشی از تلاش های شبانه روزی این قشر در انعکاس رویدادهای این ایام اتخاذ شد که با استقبال خبرنگاران، مسوولان و حاضران در این آیین های همراه بود.

فرماندار میاندوآب در گفت و گو با خبرگزاری دولت اظهار داشت: این طرح ها شامل آسفالت کمربندی و معابر با 6 میلیارد ریال هزینه، فنس کشی محل دفن پسماند شهر چهاربرج به طول 630 متر و با صرف 2 میلیارد ریال است.

مهدی قهرمانی گفت: یک واحد مرغداری تخمگذار 60 هزار قطعه ای نیز در روستای حاجی بهزاد در بخش مرکزی میاندوآب با اعتبار 70 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی افتتاح شد که با بهره برداری از آن برای پنج نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیرمستقیم، اشتغالزایی شد.

وی با اشاره به بهره برداری از 2 طرح خانه بهداشت روستایی افزود: هر کدام در زمینی به مساحت 120 مترمربع در این شهرستان افتتاح شده است و برای اجرای این طرح ها نیز 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

قهرمانی ادامه داد: افتتاح غسالخانه روستای قره تپه با یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار با مشارکت اهالی روستا نیز آخرین طرح به بهره برداری رسیده در دهه فجر در این شهرستان است.

به گزارش کردپرس، همزمان با دهه مبارک فجر 85 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح میاندوآب با 957 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

کد خبر 105111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha