دستگیری 4 سارق سابقه دار در کردستان/18 فقره سرقت کسف شد

سرویس کردستان – فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 4 سارق سابقه دار طی دو عملیات در 2 شهرستان استان شدند.

سردار علی آزادی در گفت و گو با کُرد پرس، اظهار کرد: یکی از عملیات ها در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان سنندج انجام شد که شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان احتمالي در دستور كار تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتي کاراگاهان 3 سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و طی یک عملیات مشترک در یکی از استان های همجوار دستگير کردند که در تحقيقات به 12 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: با راهنمایی سارقان دستگیر شده و حضور شکات محل های سرقت بازسازی صحنه شدند و سارقان پس از تکمیل پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار آزادی به دیگر عملیات دستگیری اشاره کرد و یادآور شد: با وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان قروه، تيمي از ماموران کلانتری 12 شناسايي و دستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وي بیان کرد: مأموران کلانتری 12 قروه پس از چند روز کار اطلاعاتي موفق به شناسایي يک نفر سارق سابقه دار در این شهرستان شدند و با هماهنگي قضائي به مخفيگاه متهم اعزام و وي را در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به دستگیری فرد مالخر در این عملیات، گفت: متهم در بازجوئي هاي تخصصي پليس به 6 فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان قروه و فروش اموال سرقتی به فرد مالخر اعتراف کرد و متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سردار آزادی به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعايت هشدارهاي پليسي، منزل خود را به سيستم هاي ايمني مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوكي قبل از هر اقدامي بلافاصله با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس حاصل کنند.

کد خبر 8772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha