1013 زندانی متاهل در ایام تعطیلات نوروز در کردستان به مرخصی رفتند

سرویس کردستان- مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: یک هزار و ۱۳ نفر از مددجویان زندان‌های استان در تعطیلات نوروز امسال به مرخصی رفتند تا این ایام را در کنار خانواده‌هایشان سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، مراد فتحی در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان و امام جمعه سنندج اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز امسال یک هزار و ۱۳ نفر از مددجویان متاهل و سرپرست خانوار با همکاری قضات و عنایت رییس دادگستری و دادستان مرکز استان به مرخصی رفتند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام با همکاری گروه‌های مردمی و جهادی هم از خانواده زندانیان حمایت معنوی شد، افزود: بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان استان توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان هم در این دیدار از اقدامات انجام شده اداره‌کل زندان‌های استان ابراز خوشنودی و رضایت کرد و گفت: می‌طلبد برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های فرهنگی و اصلاحی در زندان‌های استان بازدیدی از این مکان‌ها داشته باشیم.

امام جمعه سنندج هم در این دیدار ضمن تبریک سال نو از تلاش و زحمات مدیریت و کارکنان زندان‌های استان تشکر کرد و گفت: فعالیت‌هایی که در حوزه اصلاح و تربیت در زندان‌ها انجام می‌شود جزو بهترین و تاثیرگذارترین کارها در سطح جامعه به شمار می‌رود.

ماموستا فایق رستمی اضافه کرد: در بازدیدهایی که از زندان سنندج داشتم شاهد تحقق سخن رهبر کبیر انقلاب در تبدیل زندان به دانشگاه بودم و این اقدام بزرگی است که مستلزم ایثارگری و خلوص نیت کارکنان زندان‌ است.

وی به اهمیت اشتغال و حرفه آموزی در زندان اشاره کرد و گفت: آموزش به زندانیانی که در جامعه شرایط و وقت یادگیری را نداشتند از اقدامات نیک اداره کل زندان‌های است و این کار خداپسندانه زمینه بازگشت سعادتمندانه مددجویان را به جامعه فراهم می‌کند.

کد خبر 7080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha