کشف 134 تن مواد مخدر در آذربایجان غربی/افزایش کشفیات سلاح

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده مرزبانی ناجا از کشف ۱۳۴ تن انواع مواد مخدر در مناطق مرزی کشور طی سال گذشته از قاچاقچیان مواد خبر داد و گفت: کشفیات سلاح نیز در سال ۹۹ حدود ۲۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش کردپرس، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از مرزهای شمال آذربایجان غربی با بیان اینکه کشف مواد مخدر از مناطق مرزی ۲۸ درصد افزایش داشت، افزود: در این مدت ۸۹ هزار رأس احشام کشف شده است.

او با تاکید بر تشدید مبارزه با قاچاق بی رویه از مرزهای کشور، افزود: طی سال گذشته ٢هزار و ٢۵٠ میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق توسط مأموران مرزبانی کشور کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه بر هوشمندسازی مرزها در سال جدید تاکید کرد، گفت: هوشمند سازی مرزها در سال جدید در اولویت قرار گرفته و با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

او تاکید کرد: امیدواریم در قالب اجرای طرح بتوانیم انسداد مرزهای کشور در مناطق مختلف را شاهد باشیم که در این راستا در منطقه مرزی کشور نیاز به احداث برجک، پاسگاه‌های مرزی و نیز تجهیز پاسگاه‌ها باشد تلاش مضاعفی انجام خواهیم داد.

فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به آذربایجان‌غربی از مرزهای شمال این استان شامل پلدشت، سلماس و خوی بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت مناطق و پاسگاه‌های مرزی استان قرار گرفت.

کد خبر 7065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha